- Prosessi- ja tietojärjestelmäkonsultointi - Toiminnan kehittäminen yhdessä asiakkaan kanssa - Räätälöidyt huolto-, tarkastus-, kunnossapito- ja toiminnanohjausjärjestelmät sovelluspalveluna - Erilaiset tietojärjestelmäintegraatioratkaisut (käyttäen yleisiä sovellusrajapintoja esim. web services) - Tietotekniikkatuki - Henkilöstönkehitys (osaamiskartoitukset, osaamisen kehitys, valmennus) - Toimintaprosessien kehittäminen (tavoitteet, mittarit, laatu, prosessien määrittäminen, kuvaaminen) - Hallittu yritysten muutosten hallinta, muutosprojektit, asiakkaan tukena esimerkiksi yrityskaupoissa (tiedonhallinta, tiedon dokumentointi, hiljaisen tiedon dokumentointi, toimintamallien kehitys ja yhtenäistäminen, prosessien kuvaaminen ja yhteensovittaminen) - Yritysten muutosten taloudellisuus- ja kannattavuustarkastelut |
Pääsivu >